måndag 10 september 2012

Cameo


Visst sa jag att jag bokstavligen talat snubblar över nya tyger som står utanför min dörr? Kärt besvär, jag vet... Men dessa godingar får jag vänta ytterligare ett par veckor på. Visar er ett litet smakprov vad jag väntar på och vad jag gärna skulle vilja snubbla på:




Åh vad det är jobbigt att vänta. Men desto roligare när de kommer! Under tiden drömmer jag vidare om vad jag ska sy av Amy Butler sprillans nya kollektion "Cameo". Några laminerade tyger kommer också hem från denna kollektion. Så håll utkik i butiken!

Laminerade tyger:



4 kommentarer:

  1. Supersnygga tyger!

    SvaraRadera
  2. Vansinnigt snygga *suck*. Vilken fin sewalong med jackan, det var inte läge för mig att vara med men jag blir väldigt sugen på att sy en och om jag gör det ska jag absolut följa din sewalong, en sewafter helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. detta blir nog många fina regnkappor det:)

    SvaraRadera
  4. Wow vilka snygga tyger! Åååh, vill sy regnjacka.

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin