måndag 10 september 2012

Jag vill bara sjunga!


Jag lovade mig själv att inte fastna i ytterligare en talangtävling på TV, men så bara hamnade jag där framför X Factor, helt mot min vilja ;) Stör mig självklart på Maries och Andreas genomskinliga tänder, men jag gillar Orup som är lite av en mysfarbror i juryn.

Hur det nu var så grejade jag med massa annat och TV:n bara surrade på där i bakgrunden. Men så rätt som det var hörde jag Benny! (Heja Benny!)

"Jag vill bara sjunga, det är det enda jag vill göra"

Benny Hult gör Orup avundsjuk

Killen jobbar som kranförare, men vill bara syssla med sång och musik egentligen. Men han har inte vågat förrän nu. Det där gick rakt in i lilla hjärtat ikväll ska ni veta. Jag veeet... Det där har vi hört förr! Jo, men det var något med hur han pratade om sin önskan som slog an en sträng i mig. Precis så känner ju jag!!! Inte att jag vill sjunga hela tiden dårå... Men jag vill ju bara sy. Hela tiden. Och klippa till tyg och skicka iväg. Sen en sew along lite då och då och så lite mässor på det. Det ni, det är livet det!

1 kommentar:

  1. Jag såg på detta program jag med
    Håller helt och fullt med vad du skrivit
    Det gick rakt in i hjärtat
    Vilken förmån vi ändå har dom får hålla på med det vi älskar så fortsätt du Karin som du gör för vi behöver dig ute i stugorna

    Ha en bra dag
    Kram Lisa

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin