tisdag 18 september 2012

Vill du komma till Syfestivalen i Älvsjö?


Såhär vårfräscht var det i montern sist det begav sig. Nu i oktober kommer det att se lite annorlunda ut. Vill du komma till Syfestivalen 19-21 oktober i Älvsjö? Ja i så fall får du inte missa att delta i utlottningen av biljetter till symässan. Jag lottar ut totalt 10 st biljetter under september månad. Hälften av biljetterna finns kvar till utlottning och ikväll drar jag två nya vinnare. Hur deltar man? Jo, man anmäler sig till mitt nyhetsbrev och sedan meddelas vinnarna via nyhetsbrevet. Ikväll skickar jag ut nästa nyhetsbrev, så tag chansen att vinna en entrébiljett du med!

Vill du tävla? Klicka på den här länken.

3 kommentarer:

  1. Jag har anmält mig flera gånger men får aldrig det där mailet som jag ska bekräfta. Är jag redan med eller har jag tjatat ihjäl den där stackars funktionen...?

    SvaraRadera
  2. Visst vill jag komma till Syfestivalen om det inte vore för det långa avståndet och framför allt tidsbristen.. Men vill du kika in hos mig så finns det något till dig där:O)) Kram Immi

    SvaraRadera
  3. tack, du gav mig plötsligt ett lite hopp om att kunna åka på syfestivalen. tack för en inspirerande blogg =)

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin