torsdag 2 juni 2011



Bilden ovan visar hur det inte ska se ut när man knatat in på karinottilia.se. Prova då att istället öppna upp sidan i en annan webbläsare. Firefox och Safari verkar visa den här konstiga sidan, prova kanske att öppna upp sidan i Explorer istället. Den rätta sidan ska se ut såhär:






Så ledsen för att det är så här meckigt... Supporten har förstås stängt idag och jag hoppas att de löser det under morgondagen! Det går alldeles utmärkt att handla så surfa in och kika på mina barnkläder som jag har utförsäljning på. Sen får ni inte glömma att jag ger 5% rabatt på ett helt tygköp till alla er som deltog i utlottning, men som inte vann! Gäller tom söndag 5 juni.

Hoppas att ni får en härlig Kristi Himmelsfärd!

3 kommentarer:

  1. För mig funkar det i chrome, safari och firefox. :-)

    SvaraRadera
  2. Caroline: Härligt! Personligen blir jag tokiiig på sånt här strul... :)

    SvaraRadera
  3. Funkar bra från Google Chrome.
    /Ann-Britt

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin