lördag 18 juni 2011

Förhandsboka och få 10% rabatt


Tack för allas synpunkter, tankar och idéer kring vilka tyger jag ska ta hem! Det krävdes inte lång tid för att förstå vilka tyger ni gillar bäst! Svampar, fåglar och flygplan tillsammans med två tyger som går att kombinera blev det. Se bilder till höger!

Nu går dessa 6 olika tyger att förhandsboka i butiken. Jag ger alla er som förhandsbokar 10% rabatt tom 25/6. Priserna är lite olika beroende på bredd och material. Svamparna och det lila tyget med prickar är 100% bomull. Flygplanstyget, fågeltyget och det turkosa prickiga tyget innehåller lin och ligger något högre i pris.

Vad kan man sy av detta då? Jag kommer att tänka på en massa olika saker. Svamparna ser jag framför mig som kläder, inredning m.m. Tygerna med inslag av lin lämpar sig också för klädsömnad, men kanske än mer för inredning och som lapptäcken. Tänk er flygplanstyget som ett överkast med prickig baksida? Hur fint som helst!

Skynda fynda ;)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin