söndag 5 juni 2011

Rean avslutas idag!

Vilket väder! I alla fall här i mellansverige där jag huserar. Solsken, varma vindar och blå himmel. Igår grejade vi i trädgården mest hela dagen och idag väntar lite innesysslor (läs: jag får hänga i syrummet). Men visst är det härligt med det vackra vädret som gör att man inte dirket hänger över symaskinerna...

Påminner om det är sista rea-dagen i butiken på barnkläder idag. Sista dagen som jag säljer barnkläder i webbutiken... Känns lite konstigt, eller snarare annorlunda och nytt att jag inte kommer att göra det sen. Desto roligare att jag får plats med fler tyger och annat smått och gott. Under dagen ska jag försöka hinna lägga upp knappsortimentet i butiken. Kika gärna in senare idag för en titt!

PS: Ni som var med i min utlottning får 5% på ett helt tygköp tom idag. Missa inte denna rabatt och glöm inte att uppge rabattkod "utlottning" i meddelandefältet, så drar jag av rabatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin