måndag 29 augusti 2011

Karinottilia är med i tidningen!



Ja, nu var det ju drygt en vecka sedan det var med i lokaltidningen, men ändå! Allt började med att att jag skickade ett mail i början av sommaren till lokalblaskorna om att jag tänkte öppna en sommarbutik. Men ingen nappade så döm om min förvåning när en reporter ringer upp i slutet av sommaren och undrar om de fortfarande fick komma förbi och göra ett litet reportage :) Javisst sa jag och blev förstås jätteglad! Ja, kan vi komma idag, undrade reportern... Sagt och gjort och jag fick bråttom att piffa till både mig och syrummet.

Upplands Nyheter, som tidningen heter, erbjuder endast nättidningen till prenumeranter. Vilket jag tycker är jätteknasigt, men hur som, jag provar att länka. Första -och sista sidan är det som är mest intressanta tycker jag ;) Hoppas att länken fungerar!



2 kommentarer:

  1. Grattis!!! Så kul att vara med i tidningen!!! Och så roligt att se dig live :-). Nu kommer söndagsförsäljningen öka garanterat! Fint repotage!

    SvaraRadera
  2. Supert!Hadde en på besøk fra lokalavisa i 2010 og det blei to sider midt i avisa!Håper det blir større fart på ditt salg enn på mitt!!!Ha en flott uke!Synnøve

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin