lördag 13 augusti 2011

Öppet tom 25/9!





Först gick musten ur mig när mina skyltar till Sommarbutiken togs ner av Vägverket. Men sen fick jag förnyad energi iform av en reporter från lokaltidningen som kom på besök igår. Klart att jag ska göra nya skyltar och ha öppet ett tag till! Sagt och gjort, nya skyltar har tillverkats och skall sättas upp. Inte lika fina som mina gamla, men helt okej.

Jag fortsätter att ha öppet varje söndag kl 12-16 tom 25 september. Välkomna förbi min källarbutik där jag säljer tyger, sybehör och mönster. Kvarvarande Karinottilia-barnkläder säljer jag dessutom ut med 25% rabatt.(Vägbeskrivning.)

Som vanligt bjuder jag på fika. Välkomna!

Ps: Gällande den där reportern, håll utkik efter reportage i Upplands Nyheter inom kort :)


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men vad kul! Nu fick jag hitta dig också :)! Fast man kan ju få muttra lite över vägverket. Jag håller ögonen öppna efter tidningen. / My

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin