torsdag 11 augusti 2011

Nyheter i butiken



Idag skulle jag hinna sy en hel massa och det skulle jag ju säkert ha hunnit göra, bara inspirationen ville infinna sig... Men se icke! Nej, jag kunde inte hitta rätta tyget för att sy klänningen som jag har klippt ut mönster till. Sen saknade jag ett annat mönster till en blus där jag har ett alldeles underbart tyg från Liberty's som bara ligger och väntar på att få bli omhändertaget. Nåväl... Det finns ju tusen andra saker man kan pyssla med. Igår fick jag hem lite nya varor som ska in i butiken, så nu har jag fotat och lagt upp lite nyheter i butiken. Jag har fått hem snedremsa (5kr/m) i tre nya olika färger, mellanlägg i två olika tjocklekar, metallås (12 kr st) till väskor m.m. Kika gärna in!

Passar på att flagga upp för att jag inom kort kommer att lägga upp lite nya kategorier med färdigsydda produkter. Fixat! Kika in här. Det blir ingen massproduktion, utan det är de produkter som jag har sytt upp i mina egna tyger, som jag säljer. Det kan vara väskor, börsar, kläder, kuddfodral m.m. sydda av Kokkas, Amy Butlers eller Hilcos tyger. Hått utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin