onsdag 23 november 2011

Barnvagnspåse/skötväska

Fick i uppdrag att sy en enkel påse att ha på barnvagnen och det här blev resultatet. Hoppas att den blir bra nu, jag har ju ingen barnvagn att prova den på... Yttertyget är ett vattentätt nylontyg och fodret är de fina ugglorna från min snälla mässgranne Jenny på Znok. Jag köpte dem för att de är en perfekt matchning med min rostoranga velour från Hilco. Men se den är slut för länge sedan och då kunde jag unna mig att använda ugglorna som foder istället.

Idag ska jag och en väninna som också är småföretagare på ett event för just småföretagare. Det ska bli så roligt att äntligen göra något för mig själv och som förhoppningsvis gynnar mig och mitt företag. Det trevliga sällskapet gör ju sitt till också såklart. Men åh vad spännande med ett par timmar med inspirationsföreläsningar. Passar bra en sån här novemberruskig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin