måndag 13 februari 2012

Syfestivalen is coming up!


Ja, jag hoppas att många av er kommer förbi och hejar, snackar tyg och annat gött med mig! Det är så himla roligt att få träffa er på riktigt! Det känns som att man ska på blinddate (som om jag nånsin...) eftersom att det känns som att jag känner många av er, men aldrig träffat er på riktigt. Lova att titta förbi och heja! Ni som bloggar, berätta vad bloggen heter så att jag kan kika in hos er sen. Dessutom känner jag lättare igen er via era blogg-alias ;)

Om ni kikar i mässguiden så står det klart och tydligt att Karinottilia finns i monter B06:24. Tittar man sen på skissen så... Ingen monter B06:24... Styr kosan då istället mot B06:20, så hittar ni mig! Tryckfelsnisse lär ha varit framme...

4 kommentarer:

  1. Jag kan tyvärr inte komma på Syfestivalen den här gången, men kika gärna i min blogg ändå. :-) Jag hoppas vi ses nästa gång i stället.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer förbi! Tar med min mamma som blev jätte nyfiken på dina tyger efter att ha tittat i mässguiden.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du får en fantastisk mässa med massor av kunder som shoppar vilt ;-) Jag önskar så att jag kunde åka upp. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag som letat och letat i skissen var din monter ska vara men hittade den inte. Nu förstår jag varför. Men jag hade nog hittat dit iallafall. :) Jag ser så fram emot fredagens besök på mässan.

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin