onsdag 28 december 2011

Fin julklapp!



Tack snälla snälla Bea för den fina julklappen! Jag älskar boken och jag vill genast ta mina (härliga jul) mått så att jag kan sy mig en fin kjol :)

Ja, den här boken tycker jag att man blir riktigt inspirerad att sy av. Fina modeller på kjolar, tunikor, blusar och jackor. Både enkla och lite mer avancerade modeller finns att välja bland. Jag gillar när man blandar olika mönster och boken fullkomligen dryper av underbara mix-matchningar... Blir du sugen på en egen bok, finns den att köpa här.

Hoppas att julen har varit härlig med massor av mat, vila och tid för pyssel. Passar på att tipsa om att julrean fortsätter några dagar till inne i tygbutiken. Passa på att mellandags-shoppa kvalitetstyger från Hilco, Amy Butler och kokka fabric till 25% rabatt!

God fortsättning :)

3 kommentarer:

  1. Den boken är underbar. Det finns många fina saker i den.

    SvaraRadera
  2. Härlig inpisartionsbok! Kul att se vad du kommer att skapa för saker under våren!

    SvaraRadera
  3. Ser verkligen ut att vara en bok som passar mig, tack för tipset ;)

    Marina

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin