lördag 10 december 2011

Fraktfritt!




Som jag slet igår med betalningsfunktionen i butiken. PayPal har fungerat klockrent fram till för ett par veckor sedan, då jag gjorde ett par justeringar i butiken. Något hände som gjorde att PayPal inte ville samarbeta längre. Därför har många av er som handlat den sista tiden inte kunnat betala med kort.Så ledsen för besväret som det har orsakat! Jag tvingades byta enhetssystem i butiken, nu är alla metervaror prissatta per decimeter istället. Vill man köpa 5 m band, så skriver man 50 osv. Det här känner ni igen från andra butiker som har liknande system, så det är inget nytt. Men det är nytt för mig och jag vill gärna säkerställa så att allt fungerar som det ska.  

Därför erbjuder jag fraktfritt inom Sverige på alla ordrar under hela denna helg, 10-11 december. Spelar ingen roll hur lite eller mycket du handlar eller vad du handlar. 

Fraktfritt kort och gott!

Välkomna in i butiken: www.karinottilia.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin