lördag 23 juni 2012

Härliga helg!


Vilken härlig midsommar vi har haft! Varmt och härligt väder i kombination med trevligt sällskap och god mat. Hade inte kunnat bli bättre! Jordgubbstårtan var god, sillunchen härlig och kvällsgrillningen mysig. I år var vi iväg på traditionsenligt firande i byn och därefter åkte vi hem och bara njöt av stillheten och lugnet i trädgården. Jag fick tillfälle att börja läsa min sommardeckare i hängmattan, så himla skönt med lite eget trädgårdshäng. Hoppas att ni också har haft det riktigt skönt!

Idag har vi haft tårtkalas för bästa kompisarna och Maja fick ett fint hårdiadem av Bea som hon hade pysslat ihop själv. Tror att hon hade köpt stommen på Panduro. Visst blev det fint? Apropå sömnad... Har jag sytt nått i helgen? Nej. Har jag packat tygordrar? Nej. Har jag ens rört datorn? Nej. det har känts skönt med en liten paus i sömnaden och packandet. Vilket bara har lett till att jag känner mig helsugen på att sy och packa ordrar imorgon :) Ska visst bli regn då också, så det blir ett perfekt innegöra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin