onsdag 16 februari 2011

Vilken härlig dag!




Ja, hipp, hipp, hurra för idag! Ibland händer allt roligt på en och samma gång. I dag känns som en sådan dag. En av mina allra bästa vänner har fått ett jobb hon har sökt, min lillasysters sambo är på besök från London och var här på en fika, vi fick precis veta att lillkusinen kommer hem till oss på sportlovet, jag har lyckats komma i kapp med bokföringen och dessutom fick jag för en stund sedan en rolig beställning på en massa vimplar. 

Sen måste jag ju nämna att solen har lyst i stort sett hela dagen och att jag kunde hämta lilla M tidigt från skolan. Vilken härlig dag! Och den är ju inte över än. Undrar vad mer roligt som kommer att hända?
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig dag! Jag blir lite avundsjuk när jag hör att solen är hos dig för hos mig lyser den med sin frånvaro. Ha en fortsatt härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Det låter som en riktig toppendag! Härligt!

    SvaraRadera
  3. Kuliga vimplar! Jag måste också säga att din blogg är så fräsch, ett nöje att besöka!

    SvaraRadera

Hej! Lämna gärna en kommentar. Glada hälsningar från Karin